腦海一片空白
最近考完理工試...發現自己的中文真系有夠差的
好討厭 (做左好似乜都唔識lor)
反而英文應該好D''
希望得啦*_* 期待佢的專題試
話說 點解要咁早去買謝師宴的衫?! 真系有必要咁急咩...