今日遲左成半個鐘先返到去..
咁就冇左十幾蚊喇,.仲有的士錢,,計埋都唔知呢個數喇..
and then,,返到去..
見到超多人係度排緊隊//
間直忙到死咁制..
又好雜亂...見到都煩死..
然而我就真係做到暈咁制,,
又要聽電話..又要換coupons 比人..又要攞貨比人..又要幫人地check funs..又要幫人地搞vip cards ,,
玩呀,,一個人做混哂咁多野ge jobs ,,
我完全變左一隻牛..
打份牛工,,食牛食ge 糧食(有時送多個橙),,在牛公司工作..
完完全全過著一些牛日子..
慘就係慘在戈個男同士真係變左隻勞動力超強ge 牛.
由朝搬到晚,,d 汗乾完又濕,..見到佢都覺得淒慘,,
HAHA..又識到個越南阿姨..佢仲讚我講D 越南話好正
今日完完全全攰到直一直..
要早D 訓先得呀,,
同埋唔知點解我又發燒喇,,
死梗喇..我H5N1 定流感呀,,
希望朝早起身冇事呀,... |