今天到書店....
真爽,,,,
君比個本叛逆歲月11出左了
十分滿足.......
e家好期待個書展快d到,,,,係會展個個,,,,,,一年一度個個
因為有好多平書賣,,,
不過e d唔係重點,,,,,
最重要ge係叛逆歲月12會係書展到賣,,,,
又會有折扣,,,,,
舊年去書展個陣時,,,,
就係因為我正係以為叛逆歲月ge出版社係青桐社
但係係地圖上面搵唔到青桐社,,,,,,,
點知,,,番到屋企先知原來青桐社係皇冠出版社ge附屬出版社
激死我了,,,,皇冠出版社大大隻字印係地圖到
最後冇去到皇冠出版社個個攤位,,,,,
搞到等左好耐先至係書店到買到叛逆歲月9><
覺得自己好白痴,,,
係書展到同人逼左勁耐,,,
兜左好多個圈,.....
行到腳都瘸,,,,,,
最重要ge係要比$$$$$$$入場
最後都買唔到,,,,
不過都有幾戰利品-v-
總算得到d安慰.....
今年書展點都要去到皇冠出版社個攤位到
我想搵人陪我去ar
有咩人願意陪我去ar.........
*****************************************
好少打blog咁長,,,,,,顯示出我對書展超期待,,,,,,,,,,><
|