今天,,,,
對住e個blog
冇la la好想好想講哂咁多日ge感想........
我會係唔知幾時打,,,,
事先講定,,,
內容有d係講我ge一d同學,,,
你地可能係認為係壞話,,,,,
但係,,,
ed係意見,,,,
鍾意睇ge就睇,,,,,
係識我ge人,,,,
如果你怕你自己睇完之後會嬲ge話,,,
麻煩你地唔好睇,,,,
或者,,
你地平時睇我d日記都係貪玩,,
但係今次,,,
真係要諗清楚..
我會set密碼
而係聽日我會打出黎,,,
你諗清楚就開黎睇.....