| «‹ June 2029 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
| x3x | 分類: 未分類 | -攪笑GAG句;'
-柒頭溝女;笑大人個咀
-若要問候人地老母;不如番去食粒蜜棗`
♥`歌詞`
♥`難明示就暗戀`
♥`日後定能記住.戀愛令人幾痛`
♥`逃避較講清講楚辛苦得多`
♥`不再找人愛我`
♥`請體恤彼此一般孤單;借給你試愛無需奉還`
♥`就像您我之間那些深的淺的期待`
♥`從前的熾熱懷念 何時冷卻變生厭`
♥`放棄去猜該如何留住你
.愛情金句;'
.憶起您的溫柔 ; 然而滿面淚流`
.掛念您;傻得不自覺的想起您!
.我變得如廝田地;只好感激您`
.我需要您的溫柔;沒人再觸碰我的傷口(!)`
.您的她而不是我;暫時也再沒人愛我!`
.看著您背影;看著您牽起她的手!`
.分手絕情;怪誰任性?`
.我愛您的心沒人認可;可笑的連您也不許可`
.我的心中只有您;為您上了一輩子的鎖!`
.怪我太天真;然後換上了傷心`
.若您愛我;為何不相信我?`
.我是您的誰?;大概您心中從來沒有我`
.單戀太過不堪;令我有太多犧牲!`
.愛您那需允許;愿做您一世的婢女`★
| | 發表時間:2009-11-25 08:32 PM [ 訪客留言(31) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 小粉小品.33. | 分類: 未分類 | ` -;囍` 偷看你的背面;>`
` -;不要再跟她耍花槍`好不t3T?`
` -;頓時想起你`你也是嘛?___?`
` -;我猜你已經發現我的愛^V^`
` -;日日夜夜想起你`突然很想打給你;P`
` -;床頭有1個小熊布偶`你是那個布偶就好了-v-`
` -;別人開心我不管`只要是你開心就可以了;}`
` -;戀上你的帥氣;`戀上你的細心;`戀上你的溫柔^v^`
` -;只想鼓起勇氣說{我愛您}`為何我做不到?___?`
` -;心跳突然加速`因為您對著我微笑;D`
` -; 暗戀你很累-/\-`
` -; 你的每個動個;我都會銘記著^v^;`
` -; 那迷人的舉指`;望1眼已足夠*v*`
` -; 我愛你`愛到發哂癲-v-`
` -; 不管你有多少缺點;`我都?在您背後點點地守護著您;P`
` -; 在你的心兟我到底值多少分?___?`
` -; 傻傻的我;竟然會?上你這個萬人迷x)`
` -; 我會好好把握與你1起聊天的時光-v-`
` -; 夠竟您是裝傻;還是真的不知道我囍你(?)`
` -; 在你的身邊經過;我都不經意露出微笑x)`
` -; 跟你說話3分鐘;使我心跳7分鐘xP`
` -; 你;`近乎完美8v8`
| | 發表時間:2009-11-14 05:24 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| tag我做既100問-.- | 分類: 未分類 | ` 個 人 篇 ` ?
01:)花名-卒仔,,粉腸-0-,,同..
02:)幾歲- 16才`
03:)生日- 815=3=`(尓個屎怱嘟'')
04:)有咩家人- 老豆,,老母,,妹v[]v
05:)住邊區- 青衣-v-"
` 朋 友 篇 ` ?
06:)數出5位好朋友-妹v3v"老婆,,姻,,小t,,智智
07:)最囍邊2個- 老婆,,姻._.v
08:)當你無心情時 ` 會搵邊個 -除咗妹,,乜人都得`
09:)當你有難時 ` 邊個會幫你 - 好多`
10:)你無左邊個朋友會吾得 - 所有`
11:)擇友條件系 - 對我好`
12:)佢出賣你時 ` 你會- 打死佢v3v
13:)有無朋友愛上過你愛的人 - 有..`
14:)最囍朋友同你1齊做咩 - 行街街^3^吹水^3^
15:)囍不囍朋友陪著你 - 囍`
` 愛 情 篇 ` ?
16:)現在愛的是 - 我老婆豬<3
17:)佢知吾知你愛佢 - 知唷`
18:)佢同你依家系咩關系 - 夫妻^3^
19:)有表白麻 - 有喔`
20:)你會吾會放棄愛佢 -唔會\[]/
21:)介吾介意自己男/女友打比第2個 -介意!!
22:)信吾信愛1個人吾洗理由- 信`
23:)在拍拖麻- 在`
24:)拍了多久-就黎3個月>w<
25:)易呷醋麻- 易-v-
學 校 篇 ` ?
26:)讀邊間- 垃圾循道=]
27:)讀邊班- 5講`
28:)你個班有幾多人 - 36=.-
29:)男定女較多 -參5多..
30:)班主任系- 肥葉`
31:)最囍邊個老師 - 個個都憎-v-"
32:)最想打邊個老師 -英文老師\33/
33:)最囍邊科 -PE^3^
34:)在班上地位是 - 粉人1條
` 雜 類 篇 ` ?
35:)最想邊個打比你 - 老婆豬`
36:)身邊有無人驚行雷- 有`[個個咪妹妹囉/33\]
37:)行雷時`佢會吾會搵你 -吾知xD
38:)鐘意食咩水果 - 蜜桃 xpp`
39:)鐘意咩節日 - 4仔-v-''
40:)認吾認同至死不瑜既愛 - 唔明你up乜-00-"
41:)認為自己夠吾夠高 - 5夠v3v
42:)囍出街還是讀書- 出街`
43:)你心中最記得既日子系邊日- 214`
44:)個日有咩意義-情人節.3."
45:)最難忘既禮物 -系咩呢?!- 5講-33-
? ` 選 擇 題 ` ? * 2選1 *
46:)電話vs SMS- 電話`
47:)Msn vs ICQ- MSN
48:)情人vs朋友 - 兩個xpp`
49:)學校vs屋企 - 屋企`[自閉v3v]
50:)媽媽vs爸爸 - 兩個`
51:)打波vs跳舞 - 跳舞`
52:)鄧麗欣vs傅穎 - 冇個鐘意b0r-33-
53:)陳奕迅vs李克勤-冇個鐘意..
54:)容祖兒vs何韻詩 - 冇個鐘意..
55:)TwIns vs SHE - 冇個鐘意吖''
? ` 無 聊 篇 ` ?
56:)有冇試過係廁所,開個水喉塞住個出水口,之後射人 - 無播-33-"
57:)有冇試過同寶貼當泥膠係咁玩 -無"
58:)是搞GAG 1份子麻 - 可以說是...睇心情=]..
59:)有冇試過扮男仔去廁所 - 不嬲系男仔"
60:)有冇試過扮老師丟教人- 冇"
61:)見到小昆蟲會點 - 放生/33\
62:)屋企賓賓系吾系得成 - 冇賓賓`
63:)屋企系吾系用金寶綠水 - 吾知`
64:)認吾認同香港始終有你 - 認同掛-v-"
65:)鐘吾鐘意KERORO - 不喜`
? ` 綜 合 篇 ` ?
66:)同依家情人最有回憶既地方系- 堔圳"
67:)訓訓下教會吾會有人打比你 - 吾會-v-"
68:)如你有..你把聲會好似咩野 -唔知播-33-"
69:)細個個陣可愛麻 - 當然`
70:)依家系吾系1腳踏2船 - 不是喔\33/
71:)你愛你依家既情人麻 - 當然愛啦"
72:)對你情人有承諾麻 - 有喔
73:)最重要既承諾系咩野 - 愛佢一生一世`
74:)有試過介手麻 - 有-00-"
75:)最愛你依家既情人麻 - 當然`
76:)跟現在的情人分過手麻- 分過v3v"
77:)原因是 - 秘密-v-"
78:)對你的情人有心淡過的時候麻 - 無>3<
79:)傾得心事既朋友多吾多 -多`
80:)你心中的傻婆/傻佬是- 傻婆是我老婆豬^3^"
81:)朋友對你重要麻- 當然`
82:)現在有什麼歌可以表達你心聲 -黑白照...
83:)想同情人講咩野(好長都吾緊要) -只想您關心我多點...不要花心v3v"答應我永遠都在1起v[]v"
84:)想同朋友講咩野(好長都吾緊要) -朋友我愛你們喔^3^
85:)最多可以食幾多碗飯 - 3-v-"
86:)多吾多澡涼- 多`
87:)有無比現在的情人叫過你澡涼 -無播-v-"
88:)認為自己幾多歲買到DREAM HOUSE -最好現在/33\
89:)現在既情人系吾系你真愛- 是v3v"
90:)現在第2個人囍歡你麻- 不知``什麼第二個?!`
? ` 完 結 篇 ` ?
91:)就泥做完`累麻- 累-v-"
92:)最後問你1次`你會愛你現在既情人1314麻-當然`
93:)邊個叫你做LI個100問- 妹-33-"
94:)最想比邊個睇到你篇100問- 老婆豬^3^
95:)系吾系做完運動泥- 無`
96:)系吾系比人嬲緊你- 無`
97:)原因系- 無洛`
98:)尾3戈題喇*開心麻-當然`
99:)今日幾多號- 11月2`
100:)最後1題na,,开心嗎- 0k la-.-` | | 發表時間:2009-11-02 07:27 PM [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 第1次同咁多女出街, | 分類: 未分類 | 今日同妹子,小p,小t,盧盧,加特,小余,毛毛,
aR勤,aR隆,智智,aR華,aR東1齊出街
7條女l0 咩事-v-` 行街果陣仲嚇親d細路xp
妹子勁開心,條條女冇得拖淨糸得佢有得拖
仲要同我拖-3- 5講人地以為我地糸情侶-.-
今日早咗出黎,所以行咗陣西九.
見到有個鯊魚bag 幾令
妹子話漆皮令 買咗個漆皮
--babii 我爰尓--
我發誓我伍會再離開你''
如果有咁既事;;你就1巴車埋去-v-`
睇完留個Cm na;;咁耐冇打xp
by.ふ卒大人.3. | | 發表時間:2009-10-16 07:37 PM [ 訪客留言(45) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
團友仔vs森哥'Home  | 分類: 未分類 | 今日,去森哥屋企燒烤'happying

慘唔多全團一齊影相=]

三男扮保標; 一女爆笑
玩隱形象琪;玩得好High`` 
佩隆扮有錢仔;扮得好投入=] 
坐穩;要起飛喇`智智講既 
佩隆扮痙攣;好投入下喎! 我係神探伽利略!!!

禁既姿勢都打到樵;佩服x2 | | 發表時間:2009-02-21 08:42 PM [ 訪客留言(74) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|