出去 染左 黑髮 ... 頭髮 果然 好黑 ... 好似 假髮 一樣 ...
上班 去 !! 本來可以 跟 阿深 一齊坐 !!
但係 連個 電腦 都蝦我 ... 死左機 !!
我自己 搬左 去另一度 , 好黑仔.好黑仔.好黑仔 啊 !!!
又調返 出去 , 見到人地 一份又一份咁黎 , 開始 覺得 依 d 係無形壓力
我 ge 好運 隨住 我 ge 心情惡劣 而消失左
返學、放學 : 返工、放工
一開始 唔喜歡返學 : 一開始 好 喜歡 返工
喜歡 返學 : 喜歡 返工 , 但係討厭 壓力
唔知 : 唔知
=========================================
昨晚 突然 想通了 , 覺得 這種 「 遊戲 」 不好玩 !!
我不想 「 玩 」了 , 會令自己 心情 明明 好好 變成 差差 的
這樣 真的 沒有意思 !!!! 還是自然一些比較好 !!
|