今日真係好好好開心呀~不過開心過我既呢就大有人在啦!
先唔好講邊個咁開心住~講左今日發生既事sin啦~
今朝我最早到達西寶城等佢地~點知遲左無71號車搭
咁等左好耐~驚遲到ma~我地咪去打的的囉~50幾蚊~
then,番到去無耐~玩鉛球wo~之後我差d攞唔起粒波wo,叫左出黎=.=勁樣~
then....暴曬一小時左右~走得~haha~買左支野飲
then...無耐又去掟餅~暴曬一小時左右~又走得~洗左個面~又買左支野飲=.=
after that 一番到去...就睇到一場浪漫~可愛~驚天地泣鬼神既生日party上演了~
江江無運lu~入左餅餅決賽~睇唔到啦!!!可悲~
wa~呢個咁驚天動地既party....實在surpise~
事關今日芷芷生日呀ma~所以宋梓豪一早就攞左個蛋糕黎~
預備慶祝呢一個美麗既壽星女啦~wow~前一幕我就睇唔到啦
我見到ge~就係上演緊一個送上禮物既片段~英俊既王子為美麗既公主送上一條手鏈~
wow~感動嗎?更比我地一齊為他們祝福~wow~yeah~
英俊既王子更為美麗既公主戴上一條鏈~wa....羨煞旁人oh~~~
then,王子同公主就快快樂樂咁在傾計啦~未知小公主接受了王子了麼?
hahaha~~~then....time好快咁過啦
我地都好開心~but最開心既一定係我地既小公主啦
滿載而歸~在全世界的祝福下慶祝生日~oh~我從未試過架=-=
下一次生日...就係我離開呢一間學校既日子啦~不過我相信皇天不負有心人既~
我一定唔會衰比你地睇架^0^睇住黎啦.....sos!
ha~原來葉碧青同學都好nice同好多野講下架
走果時同佢一班車~佢係咁同我講野~最記得佢講過一句野
就係~佢話我地班人好nice架....佢又話劉高金同甘嘉炘好人wo~
聽到我O晒咀=.=我唔信~!!!=v="
p.s如果日日都係咁開心~就好啦!!!

如果以上圖片及文章侵犯版權或令大家看後感到難受~敬請原諒=.=
話我知~本人立即delete....得罪晒...

|