| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2005 年 4 月 6 日 星期三 |
 | |
無聊之作 |
今日終於都比我等到啦----派卷!!!
想睇下自己成績點丫嘛~點知派左...d成績簡直唔掂
以咁既水準,會考一定fail呀~中文有66,作文就82...英文就only知一part~得15=-=...maths仲屎...得60~~~經濟就升左一個grade~攞D...@@地理fail~mc+長問答得32=.=咋~唉!!!要努力啊

|
|
刊登時間︰2005-04-06 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | »
|