●',,×沒有.,,. 快 樂 ? ?_,.:*  
                                 ` '--_●: 沉默換來捨棄 越來越疏離 ▔°▔°°°°'
                                                                    - ▃-- -* 決定放棄 讓我不再希冀;`!|||||◆*;,,「
mixedfeeling
暱稱: ★]"MIXED FEELING"]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-06-18
終於來到 (b+留)
2008-05-26
久違了.,,.
wu 加油la..
mixed feeling大家庭.>*
碧嘉
娟娟
海燕
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 67
今日人氣: 2
累積人氣: 1402
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


2nd 分類: 未分類

...""

由10點幾開始整到而家1點9lu..><

haha.

我覺得都幾靚ga..

不過都未整完.><..

ha.

希望你地會中2.la...^^..

好累a.....

 

(ps 仲有d 細ge 無相a..   俾我a..先可以整埋佢a ma./.)

發表時間:2007-10-06 01:38 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mixedfeeling 的日誌)


慧儀 於 2007-10-14 10:00 PM 發表:
我中意於都有呢個整得禁靚ge網啦~~揾得真係辛苦呀!!唉~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



e-婷 於 2007-10-08 01:38 PM 發表:
哈哈 好靚丫都

我今日第一日上呢個網丫/

我諗我應該系最遲先上GE一個人!!

因為我5知網址丫..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



丫靜 於 2007-10-07 11:45 AM 發表:
碧+..SORRY牙..我琴日無返到舞蹈班..今日又要表現..
我啊爸琴日2點20分離開左我牙..我個心真係覺得好痛好痛..見到佢咁辛苦,,唉∼我仲有好多野都仲未同佢講
咁快就離開左..好才..佢最尾走哥陣時..憎大左睇眼∼∼見到我最後一面..就去左天堂..牙巴佢真係好忍得..唉∼∼到左最後..先至珍惜眼前ge人..我同你地講..一定要好好珍惜眼前ge人牙
不過..我今日應該去到表現ge..我會努刀力嫁nar..><..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



天緣 於 2007-10-07 01:00 AM 發表:
辛苦la,比之前真係靚咗好多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]