●',,×沒有.,,. 快 樂 ? ?_,.:*  
                                 ` '--_●: 沉默換來捨棄 越來越疏離 ▔°▔°°°°'
                                                                    - ▃-- -* 決定放棄 讓我不再希冀;`!|||||◆*;,,「
mixedfeeling
暱稱: ★]"MIXED FEELING"]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-06-18
終於來到 (b+留)
2008-05-26
久違了.,,.
wu 加油la..
mixed feeling大家庭.>*
碧嘉
娟娟
海燕
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 67
今日人氣: 1
累積人氣: 1401
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


勁女 分類: 未分類

今日表演..

好開心..

真ga..  個\個好好..

好乖..好開心...^^

大個女la>.   加油a..  支持你地ga..我...

 

首先..

要發表下d 野

係我地ge  張靜.!!

真係好堅強ga..!!

叻女黎ga...!!!><..

>3<..

加油a>..

 

to.靜..

我地感受到你ge 傷心.

但一定要加油.

我相信你baba 一定係天堂

望住你..

望住開開心心ge 你.

識跳舞ge 你.

堅強ge你

仲有..真係好多人關心你ga...><

加油a..!!!

 

to.雯雯..洗米

火紅ge青春(如火青春)過去ga.la.

我地而家一齊為黎隻舞努力..

雖然唔知黎隻舞係未用黎比賽..

又1好似無高難道動作.

但咁先難a..

因為講求感覺...

知道mas..

唔知會唔會有獎

不過我可以肯定.

跳左黎隻大家一齊努力ge舞

一定有進步ge>.

 

to.娟..

haha

一齊努力a.

主角5 會再係我..

大家都有爭取主角ge 權利..

haha..

^^

 

to ry..

多謝你一直ge 支持.

我地會跳好多好多好野俾你睇ga..!!

 

to 師妹們

上次教你地跳button..

你地...應該仲想跳

其實我有個idea..ga la

遲d 可能會排隻俾我地一齊跳

唔知你地點le.?>

p.s.歌都搵埋la..

發表時間:2007-10-07 10:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mixedfeeling 的日誌)


心弦 於 2007-10-11 12:57 AM 發表:
我都5係第一次做主角...
話曬都做左2次LA~~~
你今年最後一年...即使MISS OR SIR搵我做...我都5做...
如火戈次我都有同MISS講過LA~~比賽羅獎戈時只可以俾2個人出去...
你知我特燈輸...因為我5想你同海燕有遺憾...我又驚你高三5俾跳...海燕又要走..
我知我仲有好多機會...SO...你明LA~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



天緣 於 2007-10-09 09:35 PM 發表:
咁我要多謝你地先啦,表演真係好成功啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



丫靜 於 2007-10-08 01:44 PM 發表:
真係好多謝你地ge支持牙
thx
有你地同我講左咁多好野
                    真係個心放左好多
                                                                                                                               好牙
                     我都好想跳多隻舞
                      因為黎黎去去靜係識跳buttons
                        希望真係有新舞比我地去跳nar∼
                                                                                                                                   Thx舞蹈班ge所有人                              
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



e-婷 於 2007-10-08 01:41 PM 發表:
好好!! 一齊跳
GOOD
+卜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]