| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
| 勁女 |
分類: 未分類 |
今日表演..
好開心..
真ga.. 個\個好好..
好乖..好開心...^^
大個女la>. 加油a.. 支持你地ga..我...
首先..
要發表下d 野
係我地ge 張靜.!!
真係好堅強ga..!!
叻女黎ga...!!!><..
>3<..
加油a>..
to.靜..
我地感受到你ge 傷心.
但一定要加油.
我相信你baba 一定係天堂
望住你..
望住開開心心ge 你.
識跳舞ge 你.
堅強ge你
仲有..真係好多人關心你ga...><
加油a..!!!
to.雯雯..洗米
火紅ge青春(如火青春)過去ga.la.
我地而家一齊為黎隻舞努力..
雖然唔知黎隻舞係未用黎比賽..
又1好似無高難道動作.
但咁先難a..
因為講求感覺...
知道mas..
唔知會唔會有獎
不過我可以肯定.
跳左黎隻大家一齊努力ge舞
一定有進步ge>.
to.娟..
haha
一齊努力a.
主角5 會再係我..
大家都有爭取主角ge 權利..
haha..
^^
to ry..
多謝你一直ge 支持.
我地會跳好多好多好野俾你睇ga..!!
to 師妹們
上次教你地跳button..
你地...應該仲想跳
其實我有個idea..ga la
遲d 可能會排隻俾我地一齊跳
唔知你地點le.?>
p.s.歌都搵埋la..
|
| 發表時間:2007-10-07 10:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
心弦 於 2007-10-11 12:57 AM 發表:
我都5係第一次做主角... 話曬都做左2次LA~~~ 你今年最後一年...即使MISS OR SIR搵我做...我都5做... 如火戈次我都有同MISS講過LA~~比賽羅獎戈時只可以俾2個人出去... 你知我特燈輸...因為我5想你同海燕有遺憾...我又驚你高三5俾跳...海燕又要走.. 我知我仲有好多機會...SO...你明LA~~~
|
|
|
天緣 於 2007-10-09 09:35 PM 發表:
|
|
|
丫靜 於 2007-10-08 01:44 PM 發表:
真係好多謝你地ge支持牙 thx 有你地同我講左咁多好野 真係個心放左好多 好牙 我都好想跳多隻舞 因為黎黎去去靜係識跳buttons 希望真係有新舞比我地去跳nar∼ Thx舞蹈班ge所有人
|
|
|
e-婷 於 2007-10-08 01:41 PM 發表:
|
|