琴日,同隻陳君怡行街;D 行得果1陣,我就要學野喇;)
放左之後搵小世打機,打到依家係我屋企,
等陣我地兩人又失控
醉翁之意不在酒,小世我發覺我同您既發生既時真係好似
但您要記得,您地開心既日子比我多;(
果晚我仲恥笑您,
9.2肥輝生日,我1世都會記得
我試過出街喊,好彩我有班朋友撐住
聖誕就黎,,點算;?
真係好驚,眼鏡係掛念
香水越黎越啖味,,識我既人就知我對依支香水有幾重視
咁大個仔既最最最好既生日禮物
-0-小世沖完,掰
仲有兩個鍾生日=]
仲有十幾個鍾=]
勁期待聽日.
郭小姐,萬歲
多咀啦您-_-,講晒d野比人知xdd
今日小攬黎左我屋企啵-,-
難得我同小攬係屋企,當然玩到攰啦
小攬真係可愛=]
小狼:您知唔知今日放咩假咩(?)
小攬:生活假=]
小狼:哈,端午節喔
-_-估唔到我同小攬思想差唔多
小攬同我既親密照想睇既Cm
我要好好分清楚我地既關係.