無聊左差唔多成個月 .. 我終於都找到工作=3= (其實之前份護士請左我 .. 我覺得太累所以唔撈) 朝9晚5 .. 好正常的返工時間 .. 亦意味住我又要離GE而去@口@\ 唉唉 .. 都沒機會升啊 .. 不過我想我會上班前開GE掛係到@U@ 咁我放工返黎應該會升到D既@口@呵呵 不過實俾我老妹打爆@U<