我呢世人真系好幸福囉,我曾經玩過八部手提遊戲機,八部電視遊戲機...我好開心,識到好多好多朋友..
但最慘就系老人家很快離開世界...我連阿公同阿爺都未睇過就逝世,我好想睇佢地既樣丫,>_<..
我唔想我既前途被我地呢班人毀滅,請你地努力讀書啦!!你地好多前途,你地自已唔知炸!!!
我由上星期三(1月17日)已經決定左,唔再跳舞住,需要加倍練習...
我好想拜Michael Jackson为師,但佢系外國人,又好難搵到佢,同埋冇咁多錢拜佢!!!
勁舞團,好鬼好玩,因為可以考你反應同幫助訓練手指「油遠」....
雖然勁舞團好玩,但真人版仲好!!!!!!!
因為可以訓練全身既「油遠度」,反應,平衡!!
我本人很喜歡科學形既堂,由其是化學堂,因为化學堂是一堂有少少自由性既堂,雖然有少少自由性既堂,但阿Sir有时幾惡下..因为老師講野个陣唔俾我地講野,如果慢左,佢会用食飯时间講埋化學野(少少时间)!!!!!!
化學是一个好好上的堂,个堂我從來沒有訓覺,只不过我系度傾計,但可以我聽到老師講咩!!!!