唉...
今次真係衰晒...
同女友..........分手
我自己衰...
冇得怪人...
如果佢可以比一次機會我就好了...
但不可能的喔...
傷心更有...
但自己問題= =
考埋個試先算...
希望佢搵到個唔會好似我咁衰既男友吧~