My life is brilliant ;)
Something in my life ;)
mk1027
暱稱: 斯文
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
自訂欄位(一)
       所有少男少女,都是狼之一族!
  最純浄也最瘋狂!最熱血也最勇敢!最狐獨也最強悍!
       一旦愛上了,就是一生的永恆!
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
好久無見;d
我回來了
無國界醫生野外定向比...
someting about my li...
today's drama
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的yahoo blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 146
今日人氣: 1
累積人氣: 1891
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 16 日  星期一   晴天


今日放學.............. 傷心 分類: 未分類

今日放學,好攰,搭地鐵去牛頭角轉巴士..........跟住經過692出事果度............我喊咗.................我真係覺得自己好無用囉.........................






訪客留言 (返回 mk1027 的日誌)


SumSum_1996 於 2009-11-18 01:42 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



awd246123 於 2009-11-17 06:22 PM 發表:
cM`}}}
呵呵...呀哥唔好喊喇~
我都各得呀哥冇用~~=p
唔好喊喇~!!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovebella_92 於 2009-11-16 06:13 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heidicheng 於 2009-11-16 05:28 PM 發表:
cm,,要回架;>
搶一先xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]