能不能再靠近一點點 不再那麼遙遠 大聲說出你所有感覺 讓我聽見 別再緊緊關在只有自己的世界 溫暖太陽為你迎接 能不能再靠近一點點 過來我的身邊 能不能再勇敢一點點 讓我看見 就算讓我知道我永遠只是單戀
我也會藏著感謝 笑著和你說再見
今日攞左聖道迦南張表la,但5知媽咪比5比呢?
因為聖道迦南一年9千,扶輪都係5千幾昨,
重未計撘車吃钣wo,而且間聖道迦南重開到鬼死咁偏辟,
轉車轉到頭暈。。。
何況我都想係扶輪升中四,話曬都讀左3年,
點都有d感情。。。
而且重點係走左之後,就5可以日日見到d同學,
重有可能以後都見5到,機會率都幾高 =。=''
雖然升上中四都冇依家見咁多,
但總好5知重見5見到,同埋有咩消息都知ar。。。
倒數中3餘下:20日