我打blog啦
不過刀sell下用黎留cm既Qz`先
你地記得上去留多d cm牙!!
13/7
今日本來有得睇軒仔嫁
旦系佢凸然取消左,好吾hapi牙.
之後同christy行街街,拎左旦,拎左個刨冰機,好得意.
終於睇晒鬥魚2,小豬死左T_T
14/7
學校音樂會,不過我冇份xD
15/7
考HKAT,好易>v<
跟住同winnie行街,之後搵埋jesse去影貼紙相
令過之前好多
16/7
同柯小參加左d野,玩埋d低b野,好無聊牙!!=="
17/7
同peggy&christy去下水令,去到果個人話我地冇大人吾比入wor''
不過我地偷偷地潛入去.今年冇上年咁好反,不過我地早去吾洗排隊.
玩左好多野xdd走之後就去左牧田園,又玩電話>w<
買左wii!!
18/7
駱副校要走,所以去食飯,跟住又玩電話
connie玩到喊*o*
不過其他野刀好好玩的@v@
|