| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 18 日 星期日  |
冇可能既事  |
分類: 日記 |
星期四我媽話我讀c班.我覺得我冇可能.
但係到左星期六,睇分班個張表.真係c班.
我好想e個唔係事實.但係e個事實唔會變
b班好多同學.a班仲有黃嘉欣
我好同佢地一齊....
e個係我由細到大都冇可能既事=]
入精英班........
|
|
|
$60似下既拍賣 好平~好平~ 又有令衫,令褲,令銀包 ████有棒棒堂既野送重唔快d泥睇下███ http://blog.qooza.hk/sweet846 http://blog.qooza.hk/sweet846 http://blog.qooza.hk/sweet846 http://blog.qooza.hk/sweet846
|
|
|
v3vxxD 於 2010-07-20 02:47 PM 發表:
喬要努力! 話說我都入左a斑^_^~
|
|
|
嗯嗯,我都係入左英文班呀︿︿ 我地幾個之後一定要努力喔!!!
|
網主回覆
恭喜恭喜@@b` Posted at 2010-08-06 09:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
恭喜你! 入英文班係好好咖! 有d人好想入都入唔到 要好好珍惜呀! 我都想入,不想唔知入唔入到
|
|
|