|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 32
留言總數: 71
今日人氣: 4
累積人氣: 592 |
|
 |
|
 |
2008 年 2 月 26 日 星期二  |
|
|
|
聽日開始我既溫書行動~原無意外既話 聽日都係自修室
搵到我就搵啦~見到我就見
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
|
|
臭吉係度扮哂野... 串yoyo~ 真係衰呀! 打死你!打死你! 咩左你~咩左你!
|
|
|
KAKA~ 我又黎lu~ 點解你地都咁乖ge...成日都溫書! ..唉....咁姐淨係得我一個係度?? 下...唔制ar...悶死我啦~ 係囉~ yoyo 講得岩...依家ge chat rm 越黎越小人.. 都唔好玩ge~ 你地又小上喎..我又係喎! 嗚嗚........不過算啦~ 希望小吉吉你..會考..成功啦!!! 我地會十卜你嫁!!!! 你考完會考之後..唔好唔記得我呀! 知道冇?? P.S:: 會考+++++++++UUUUUUUU!!!!!!!!!!!! ︿︿ TO 小臭吉的!~
|
|
|
唉. 依家 chat rm 無人, 好悶呀 =[ 喂, 唔好串嘴好喎. 打錯字啫. 明就得啦 -______-
|
網主回覆
哈 都話左無左我會變左死城架啦=]
邊到見到我串嘴~我不知幾乖 我問下你係咪之嘛?  Posted at 2008-02-26 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我以前都係日日去自修室咖. 但係依家無 lu. 因為 d fd 個個都唔陪我 =[ 咁以後放學 online 咪見唔到你囉 :(
加油喇 ! 會考拎 10a 比我睇 xdd 奸爸爹. 我撐係咖 ! 唔好令我失望呀 >v
|
網主回覆
哈 真係架~
XD我陪你去啦~
可能見唔到架....><
我一定拎唔到A.....哈 咩叫我撐係咖??(我撐你)???  Posted at 2008-02-26 08:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|