bio補課.....正爆~
之後比人拉左入長洲.......
行左陣....無野做去左東灣玩沙
玩玩下玩到落水.....凍到爆
又同ar豪鬥快跑沙灘~
再落過水~
比人活埋係沙到
之後7點撘船返出黎~個身勁凍........
返到屋企就開飯...之後即沖涼...再唔即刻沖....我真係死比你睇=P