今日返去係崇拜..今日佢地要表演啦..講真..個一套畫劇真係幾好家..點知..我地f.1~f.3個一場∼∼個一個山嬸就食哂鏍絲..呀旺都做得唔錯,,不過黃德生就講溜左最好笑個一個對白..下邊既人個個都大笑∼!!星星都唱得ok//個左f.4~f.5個一場我就去左打波..唔係到..所以唔知發生咩事..不過聽佢地講/好過上一場..星星就唱得衰左..唔記得左d歌詞..我地2點跟住要去練歌..我同星星..joe就差唔多遲左一個鐘0..好在冇人罵我地..跟住我地練完後..學校個一個埸比我地去打波..good..跟住我地就係學校打波..打到6點幾就走人..joe就番屋企..我同星星就去左鍋貼食野..跟住就走左番家啦.哈哈∼∼ |