咁就2006年啦.新既開始>.<
人氣:2014 mmchunyiu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 

暱稱: m&m
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 
尚無任何好友

:: 日記搜尋 ::
                                           
2005 年 12 月 24 日  星期六 晴天
睇人報佳音

今日係報佳音..我冇去報,,不過去左睇,,今日下午我仲諗緊我去唔去報好呢..?最後我都冇去..今日既下午就去左文傑屋企玩啦..都幾happy..我地6點幾就去左kf//我地諗住去支持星星..到星星一出埸..我地督一齊大叫星星啦..點知,,個個都望住我地,,好咩咁..到佢地完左..我地就去左食pizza..食到好飽飽..尋晚睇識法過d幾條問題..我都好似有咁..都唔係好似..係有啦..!∼

刊登時間︰2005-12-24 12:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                           
2005 年 12 月 21 日  星期三 晴天
happy 開心

今日返去係崇拜..今日佢地要表演啦..講真..個一套畫劇真係幾好家..點知..我地f.1~f.3個一場∼∼個一個山嬸就食哂鏍絲..呀旺都做得唔錯,,不過黃德生就講溜左最好笑個一個對白..下邊既人個個都大笑∼!!星星都唱得ok//個左f.4~f.5個一場我就去左打波..唔係到..所以唔知發生咩事..不過聽佢地講/好過上一場..星星就唱得衰左..唔記得左d歌詞..我地2點跟住要去練歌..我同星星..joe就差唔多遲左一個鐘0..好在冇人罵我地..跟住我地練完後..學校個一個埸比我地去打波..good..跟住我地就係學校打波..打到6點幾就走人..joe就番屋企..我同星星就去左鍋貼食野..跟住就走左番家啦.哈哈∼∼

刊登時間︰2005-12-22 12:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                           
2005 年 12 月 20 日  星期二 晴天
勁好笑的一日 愉快

今日考一科地理..我頂..個一d填充..一分一填..跟住個一d咩資料題..佔勁個分//好多人都唔夠時間做//好在我岩岩夠呀!∼都算係幾難既!∼跟住同佢地去左排畫劇..笑到我死左..咩爆炸猛男..比人畫到條眉勁粗..勁好笑..跟住星星仲要唱歌//笑到我傻左..仲之就好好笑啦.!∼我就冇野做既..去睇下佢地搞咩同埋幫下手咁..跟住排到7點到..就同佢地去左食飯啦..去食kfc..都食唔飽..跟住就同星星一齊返左屋企啦.!∼

刊登時間︰2005-12-22 12:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »