| |
o個晚' 我同平時咁' 好心急check e-mail..
老公竟然sd左E-mail俾我'
不過主動e-mail俾我' T^T當然都會有壞消息啦..
其實呢個問題... 我尋晚都有問自己'
只不過係唔敢俾個答案自己..亦都唔敢問你..
因為真係唔想知道個答案...
當我睇完呢封e-mail...眼有淚光T__T但我唔可以喊*
跟住再諗自己要點答你..
老實講.....我只係扮振定..
但亦都好認真答你..
我都會尊重你決定..
我唔想我自私去干擾你o既決定..
我真係無左你我唔知會點..
今日淨係諗番好似上次2月尾咁..
我已經好想好想喊..
同埋好驚你唔o係我身邊..
你話過會保護我..陪我一齊行好長好長o既路..
如果你每幾個月番黎一次..
我好驚...我最耐無見你o既..
係相隔三個月o既時間..
相隔一個禮拜我已經掛到想死...
唔好話一個月...兩個禮拜都唔知點..
何況仲要唔係一次...而係一個唔知o既數目次數..
種感覺好得人驚..
今日自己傻左o係度諗..
呢排老公對我好左咁多咁..
真係好驚老公會再選擇離開..
至於你話等埋我畢業...
我都好矛盾..我依家先F1..
始終我都想畢業之後再做一年野先算..
但係我又唔想你d時間浪費..
分分鐘miss左好多機會..
好矛盾T____T
想老公視野廣闊d..
但係又唔想你再離開我身邊..
T______T好驚呀*
然後又返學,,同老婆佢地一齊..又要扮開心又要振定扮無事..好痛苦=(
特別係睇到封e-mail老公叫我做老婆..仲有我愛你,,
如果我o係屋企..應該喊到開水喉咁..=p
------------------------------------------
又有個問題出現..
老公真係過左去的話..會向邊方面發展?
你話過去可以學多d野..
但係唔過去就可以有多D機會見到我,,
我都唔知點幫你諗..
我諗唔掂..就梗係交俾你諗啦..
至少你作出決定o既時候..我都唔會怨你,,
還掂..都唔係第一次決擇了..
我幫唔到你手一齊諗,,係因為唔想聽到自己個答案..
唔想知道個答案...還是擱置呢個問題..
遲d再諗啦..好無?
唔想甜蜜o既日子突然中斷..
其實我都有樣野擔心過..
可能你會覺得我好傻..不過呢件事雖然唔長唔短,,
但係唔代表無可能唔發生..
我好驚我同你會心淡..好驚你會放棄我..愛上比我..你更愛的人..
我都好驚自己會有日同你散..連普通朋友都無得做..
不過呢樣野對而家黎講真係幾長遠=)
而且明知同你無將來..一定有日會分開..
都唔理了..現在只想愛你..無人可以代替你..
但好驚..好驚..好驚....
驚自己再過呢段異起戀..驚見唔到你..無你陪..
亦都唔想我既朋友為我擔心..唔想拖佢地落水而煩惱..
真係好傻呢=p
|
| |
|
|
mmi_rina
|
|
暱稱: ♥_ * { 希'},`" × } ♥ ♥ * 性別: 女 國家: 香港 地區: 元朗區
| |
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|