yeah!!我終又離打日誌la!!
今日朝早唔小心太早起身
搞到上堂佮眼訓
之後放學又要跳繩(超攰ar!!其實仲要整3,不過去咗蛇王)
跳完繩之後佢地仲話要山長水遠去獅子石道買雞翼
...............
夜晚見倒ar豪個名有d唔妥,所以同談下計
點知唔小心激嬲咗佢
唉.....都唔知點解d人為咗d仔或姐d女去死=.="