日記成立ge第一日!
重有4日...距離打把ge日子又近一步la
今次考得好差...全班最尾...凸...27/27...全級160/168
有幾會冇書讀 ....F**K
呀孜媽...我比左好多方法比你嫁la~自己搞掂la
跌咗野果D應該唔得....
好多人唔開心T.T