今日的我原全不在壯況 唉,鬼咩,成績唔好,成日比啊媽罵! 這間都唔知咩學校來的,邊有人復活節都要人地溫習架,真係有冇搞錯架. 今日又冇體育堂上啦,成日欠數學功課,有冇搞錯架,都唔知佢地唔做學生架! 又冇體育堂,難道d老師真係咁痴左線,成日都唔比我地上,已經第2日啦,2日都冇得上啊,你地話啦,有冇搞錯啊?!