今日頭先剛剛爬完山..好累啊...
個到我見到兩隻狗仔..好得意啊//
上到山頂..見到人放風爭..放d好長個d..
有40隻..點知放到好高個時..後面個20隻斷左..掉左去大海個邊..真係慘.
總有上次爬山見到個d魚仔..今次已經見唔到..好似係話比人捉左去食..
總諗住今次倒d水比佢地游下水天..
因為個d魚仔個到得好少水.又係好慘/...........
恭祝自己買書成功..ya