我買左電話啦..
不過我硬係覺得個按鈕有d問題..
但係胡仔又唔覺有問題..唔知點好..希望星期六有得換啦..
唉~~買左電話都冇咩特別姐..都唔知點解之前咁想買..
反而而家買左..變得好空= =
完/