2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


2010-07-19 愉快

分類: 未分類

2010.7.17

去左打保齡

打完去玩推錢

之後影埋貼紙相:)


我、妹

 
妹-田-


推推推:)

 
:)
 
衰人自己拎哂D錢-田-

呵呵係咪好勁:)

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

琴日同今日去左類似渡假村嘅地方玩:)

狂玩狂玩:D

去遊樂場玩、

玩完游水、

游完浸浴、

浸完食野、

食完訓教、

但係我訓唔著@@


表弟



我:)

 
2個傻仔:D

:)

 第2日=今日

又係玩玩玩


雪糕雪糕:D

 
:D
 
:)
 
令:)

拖手手:D

呢張我影左好多好多次嫁..........係得呢張OK-___-

 

全日本最好味嘅タ張哈密瓜:D

發表時間:2010-07-19 06:57 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



moe970810
暱稱: 藍毛毛:-o