|
2010-07-19  |
分類: 未分類 |
2010.7.17
去左打保齡
打完去玩推錢
之後影埋貼紙相:)

我、妹
妹-田-

推推推:)
:)
衰人自己拎哂D錢-田-

呵呵係咪好勁:)
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
琴日同今日去左類似渡假村嘅地方玩:)
狂玩狂玩:D
去遊樂場玩、
玩完游水、
游完浸浴、
浸完食野、
食完訓教、
但係我訓唔著@@

表弟

妹

我:)
2個傻仔:D

:)
第2日=今日
又係玩玩玩

雪糕雪糕:D
:D
:)
令:)

拖手手:D
呢張我影左好多好多次嫁..........係得呢張OK-___-

全日本最好味嘅タ張哈密瓜:D
| |
發表時間:2010-07-19 06:57 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 72 | »
|
|