2009 年 8 月 5 日  星期三   晴天


Summer Holiday=] 疲倦

分類: 未分類

我無打Blog好耐

E+都唔知寫咩好

不過、

我以後都唔補習la=]

超正

暑假過左一半

係日本

去保齡、打機

琴日去左遊水

6hour-,-

 

發表時間:2009-08-05 11:37 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



moe970810
暱稱: 藍毛毛:-o