Summer Holiday=]
分類: 未分類
我無打Blog好耐
E+都唔知寫咩好
不過、
我以後都唔補習la=]
超正
暑假過左一半
係日本
去保齡、打機
琴日去左遊水
6hour-,-
發表時間:2009-08-05 11:37 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]