我唔打日記架wo :P
moemoeokuku
暱稱: Foyuki 肥羊
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
咁就一個月
今日真係特別
英文MISS真係好野...
隔離班停課, 我班有人...
高三真係... 唉...
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My Friendster
蚊の個人網頁
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 172
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 30 日  星期日   陰天


倒數1日開學! (今晚果2粒鐘唔計啦) 驚慌 分類: 未分類

話咁快, 2個半月悠長假期進入倒數1日既尾聲,
經歷好多開心既事, 同朋友玩, 同家人旅遊, 第一次既暑期工, 第一次學識踩單車,
都係係呢2個半月入面既時, 雖然轉眼間就過晒去, 但係我一D都唔覺得時間係過得好快.

D人成日都話時間唔等人, 其實換句話講, 係人唔識珍惜同利用時間,
我呢家諗, 如果可以快D搞得店高三就好啦, 讀書最辛苦其實都係高二高三,
係呢度希望朋友們, 同學們, 訪客們(讀緊書的話), 都會有一個美好既迎新學年.

"今年睇情況.... 頭5名都凍過水啦 -0- "



2009 年 8 月 27 日  星期四   酷熱


反鄉下+重反廣西之旅 滿足 分類: 未分類

上星期六, 我已經覺得係澳門過埋果半個月係浪費左暑假,
因此, 我自己一個人坐車反左鄉下玩.

我既突然出現, 令到大表妹,外婆都好開心.(但係我好唔中意大表妹)
直至舅父放工反黎, 外家一家人同鄰居一家人就開始討論自己咋車去廣西.

上星期日, 大家都去準備旅行既野, 果一晚好早就食完飯, 沖過涼後,
大家都係8點就訓, 因為第2日5點起身就開始準備出發,
我就一同以往, 就係點令先訓.

到左5點, 大家都準備出發, 6點集合食早餐後, 就開始駛向陽朔.
因為得5日既時間, 所以冇去廣西南面既南寧同北海.
本次行程識路原因係有一個GPS導航...

因為部GPS既系統比較舊, 所以有D改左路既地方就有問題,
搞到舅父舅母2個多次為左個GPS吵起上黎
(佢2個年年都吵架, 但係感情十幾年都係咁好 :) 希望未來既老婆同我都會咁啦)

12點左右, 我地先去到廣東最西既其中一個區 ------ 懷集,
搞店中午飯後, 我地繼續行程, 係5點之前, 我地終於到左陽朔市.

搵好住既地方就出黎食左個晚飯, 之後就入左陽朔既西街,
行左一圈之後, 我地就坐底買左一D野飲, 感受一下氣氛.
途中有好多酒吧, 係門口望一望見到入面有人跳脫衣鋼管舞-3-
可惜2家人帶住4個未夠10歲既小朋友, 所以決定第2晚dum底女性同小朋友再來- -

第2日, 7點就起身, 大家一齊去左漓江邊既咖啡店,
一邊睇漓江, 一邊食早餐, 我就係果度既電腦度上左一陣網,
之後既行程, 就係我最中意既"單車遊陽朔".
每個人5蚊租一部普通既單車, 就係咁, 按住景點踩單車遊陽朔.

踩單車沿漓江出發, 可惜一個當地人老點, 行錯路, 迫住入左1條村行反出黎,
但係我地都冇後悔行錯路, 沿途都有美景, 有男有女係漓江隱蔽既一段, 露營玩水,
我途中跌傷左隻右手, 都覺得值得 (識踩單車唔夠2個月咋我)
行反正路之後, 經大榕樹, 月光山, 銀子岩等等地方, 當然中途有食中午飯,
完成要去既地方, 我地都踩反黎陽朔市區, 交還單車(9點踩到3點半)

4點幾, 表妹表弟們引唔住漓江清水既引誘, 紛紛脫衣下水,
表弟誇張得全裸入浴 -3- 我同舅父就係岸邊睇女, D女既D衫濕晒好正
晚餐後, 女性同小朋友都反酒店活動, 我同其他人就一齊到酒吧睇脫衣

翌日, 我地就前往桂林, 到龍脊梯田.
要想睇到美景, 就要行上山上(本身咋車上黎海拔都有1000M以上, 上山又有1000M, 山頂估計有2000M以上)
如此, 花左1個幾鐘時間行左半座山, 到左山頂食早午飯, 一邊食, 一邊睇宏偉既梯田,
又用40分鐘落山, 其後前往桂林渡過一日 (桂林冇野玩加上10歲跟團去過, 呢2日唔多講)

最後一日, 我地用左半日遊賀州必遊既姑婆山, 下晝就回程反屋企 (即係我鄉下)
第2日, 就去左燒烤同玩水上活動, 大家都討論以上5日既行程,
之後5日, 就係屋企同唔夠2歲既細表妹玩, 好Q架佢, 岩岩學識講野口UPUP,
又會嗲人WO, 諗起佢既流口水樣就好想見到佢, 希望佢唔會好似我個大表妹咁衰.

補發山水圖一張:



2009 年 8 月 12 日  星期三   晴天


尋晚買左一部手提電腦 不安 分類: 未分類

次次買完電子產品個心都係有D唔舒服, 我自己都唔知點解會咁...
但係點講都好.... 舊果部6年啦... 呢家開都開唔到, 冇理由冇電腦用架嘛

8月搞搞下就過左一半, 真係好想快D有得反學...
我真係冇聊到LO D生物書黎睇.... (我係讀文組的)



2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


玩街機玩到覺得玩其他野冇意思 害羞 分類: 未分類

真係幾麻煩... 玩到有d上隱, 好晒錢...

所以呢.... 等好天一d搵人一齊踩單車 :)
有意既可以一齊去架wo... 男男女女冇乜所謂 :)



2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


今日真係非常之特別 愉快 分類: 未分類

點解標題咁講? 今日係8月1日嘛.
暑假咁快就過左一半, 距離高三又近左

之前我去做既暑期工, 可能係老闆娘請我唔起既關係,
又可能係佢唔中意我既關係, 又可能係某員工成日針對我既關係,
或者真係我做得唔好既關係... 做左14日, 就比左千令蚊我反屋企- -...

但係我一d都唔灰心既... 又可以多d時間休息, 多d時間玩,
呢一次就當係一個經驗, 一個教訓啦

雖然冇做野十日, 但係暑期工同我緣未了....
我契媽佢d朋友咁岩未請到人, 所以呢幾日佢會考慮下請唔請我做一個月 ;)
我梗係開始唔洗成日係屋企呆啦...

呢幾日都去左亞洲打機... 唔知點解次次都見到某個人帶住某2,3條女黎打太鼓- -
我去都係多玩高達, 但係失望既係... 好朋友唔想同人挑機唔玩,
一去到多數都係一堆人, 玩足半日都唔肯比人打下關- -
今日... 等到冇人坐係高達種子命運既機台到, 但係係一個陷阱黎- -
當我一入錢入去, d人衝過黎挑機- - 真係ooooo咀- -.... 之後又一班人挑, 唔比人玩啦...
去到睇人玩高達種子命運多.... 都唔比人打下關既... 去親都係打下月姬,
玩下1945... 打幾場太鼓... 咁就2,3個鐘啦....

今日, 一個朋友離開澳門, 去英國讀書, 心情當然係唔係咁開心,
但係都祝佢會有好既前程, 好既生活, 好既學業, 希望放假會反下黎探下我地 :'(