wow~新年啦!! 合皮扭耳!!!!!今日學校搞新年聯歡會...無聊.....但都幾好玩~~
d人整左好多野食呀!!食到我好飽!!b重拎左3盒維奶,,2支汽水走thx=.=......勁!!劉浩維重拎左成30幾包既旺旺雪餅走....
我重抽中左獎@@""
聽日同b去尖咀整頭髮!!我變身啦>""<~~變做一個亂毛的肥陳...oh....好怕電得5令呀.....屎啦!!!一定要好睇呀>3<"到左夜晚5知係咪同車人佢地去維園睇年肖~~5知lu=.=.......