嗯嗯~開始返慧遠上堂啦!!唔........都ok呀~~幾開心呀!!!但班上有幾個搞事的男仔係到....其實都冇咩野既~~班班都會有一d特別d既同學嫁啦~~冇左佢地,可能班上既開心情況會下降↓↓.....

咁多日都放早~~放左學之後好悶呀!!成班靈糧傻仔係到.........唉......``今日''我地終於有著落啦!!哈哈~今日放學娛樂地點>>大口仔屋企啦!!佢屋企真係好正啊~一部40幾吋既大電視...自己一個睇晒......@@好正啊>0<" 羨慕中.....聽日又5知放學娛樂地點係邊啦...聽日再續="=
講返呢個日記先!!!呢個日記係我第2次了!!第一次用個個日記失敗了....呢個係我新的作品@@一定要成功啊>0<我會好好的利用這日記嫁啦="=~+油呀!! p.s : 車人
你都要+油在這日記上啊!

|