@@今日放學節目十分豐富!!有..係大中玩捉迷藏,,去左睇田雞個"周國賢"師傅 and 去左穎欣屋企玩狗同帶狗出街=.=好無聊的一日........但好過冇野做..... 上次見到田雞個師傅個樣都ok既...但今日佢個樣5同左...樣衰左=.= 放狗個陣再樣衰.........成班白痴婆係到帶狗散步......哈哈~~穎欣好嘔心呀>v<...就咁拎張紙巾.......-0-

今日放學個陣...我個班的某幾個男仔....今日差d搞到爭的士......好采我地冇係大中見到佢.....好賤格呀-0-.....另外今日上堂十分有趣...係人際傳意個堂到玩得好開心...諗返起我畫個個比堅尼=0=.....普通話堂簡直係悶呀....好似洗志山教中史咁...哈哈~~個普通話老師又係姓洗啵!!!!!哈哈~~~~~~
今日既放學真係又無聊又好玩既一日呀!!!!!!!!希望呢個9月既放學節目都精彩啦...
|