今日節目亦都好豐富呀!!!雖然今日係最後一日放早既日子~~但大家都好開心呀^^~
今日放左學就去珊瑚堡食野啦!!我同heihei 食呀>v<~我feel飽~so我只係剩左一碗咁多咋~~食完之後去左雯bb屋企到玩呀>0<!佢地打ma雀...我同heihei睇鬼碟啊@@.....但套"鬼鈴"都5好睇既...悶到死..又5知講咩wo.....(汗)XDD" 玩到冇耐~~我地就玩大富翁啦@@~我緊係要做bank啦!!我最like做bank~太好玩啦^^玩到5點啦!係時候要走啦..威佢同ee講拜拜=-=..之後ee重話威:你都未走~做咩講拜拜!!! 哈哈~笑死我地~之後佢重好笑到係門口差d "pk"呀@@....
嗯~~之後..緊係heihei送我返home啦!!!我地好鬼鼠呀~kaka~~戲肉既野~5打上黎啦~想要就留言比我啦!我會答你戲肉做咩嫁@3@" kaka~~好神秘的~
噢...明天開始要放4點幾啦....慘慘了....又開始我的返學生涯!!! 同車人,雯b,威,heihei....等等,一起走天涯!
|