今日~
行完山黎
跟小童行完西貢黎
好好玩
係有小小累
不過今次變左生物觀賞團
同栗米研究bio
有好多野睇
好開心~
中途俾我見到一d係chem既野
十分無奈
跟住有個碼頭仔
d水好清
可以睇到好多水中生物
好好玩
之前途中經過兩個所謂既沙灘之後
旅途尾有個好靚既沙灘
有d無聊人係度玩沙
潮脹咩都冇哂
p.s.
oo第三集
好睇
exia俾人擊中了
偉大既人革連
偉大既xx中校
終於知道沙慈有咩用
刹那既鄰居= =
好like"世界正在變革"
p.s.2
ic21
戰況緊湊
泥門一次達陣拎7分
白秋一次拎8分
蛾王屈機= =
如月出場
門太危機
p.s.3
其實18號係日記一週年紀念
唔記得慶祝= =
算~
生日快樂~~
|