朋友仔我知絕對男友好睇所以先介紹比大家睇
但係我咁樣成套劇放係個blog度得唔得架?
好啦好啦!! 我費時大家睇睇下又搵唔到第二集~~~~我照放係度啦!
第一集!!!
第二集!!!
第三集!!!
第四......(閱讀全文)
尋晚好快就已經有人睇左第一集問我第二集~~~~
好啦我係度呢放多幾集出來啦!!!
_________________________________________________
另外 :有朋友話要睇Last Friend喎!!! 下一回先好唔好~~~做緊野........Last friend都好睇~~~其實係好寫實