今日我好似有點兒不舒服但我又想上去QQ玩,最後我都是上了QQ.
之後聽了My Friend 既電話,佢話佢收到丹尼爾回捭佢的信,佢好開心but我就........Cry.......Cry...........because 我收悟到佢回捭我的信
但我也會奈心地等待......希望佢會回捭我.............Hope he will write letter from me
製作了一張pic
Name : 租樓屋的日子
太奈冇寫日記啦! 呢排發生咗好多意想不到的事!
或者命中注定要發生的,我們都阻不到它的來臨!
今日我好開心啊! 我好想同一個我想傾心事的人傾計但佢不在~~~~~
總之我會開開心心那樣過日子~~~~~
心情靚靚
冇野寫