今日好開心呀!!!!好正呀!!!!!聽日又有假放啦~不過又有好功課做呀!!!help!!!!!唉!!!我真係好想比我果首歌做啦啦隊首嫁!!咁好聽都唔用得...至衰都係佢啦~~成日揀埋d個個都唔係好仲2,而且又out果d歌~~做首歌都唔知有幾多個月前~人地都話唔好咁old嫁啦~~佢都唔知有冇聽嫁~~我唔想佢排呀~如果比佢排既話佢一定唔會接受啦~佢咁out~~我有時都幾憎佢嫁~淨係聽自己意見,又唔聽下人地既意見.成日都o係度話人點樣衰點核突!但係我睇唔出佢好人好多lo!!我近來都冇咩同佢講野!因為佢同我既想法唔同,講既話題唔同,最重要係性格勁唔同lo,我唔仲2同d咁自以為是咁~我就最憎li d人嫁啦~~我只會嫁唔中先同佢講下野呀咁啦~~!!希望下一年唔好同佢一班啦~如果係就慘啦~日日都要應酬佢~~跟住我放左學之後就去左買旦糕啦~~因為係媽咪生日啦~我地去左樓下果間酒樓度食餐飯啦,跟住就上番黎食旦糕啦~~
|