今日一早彈左起身..望下隻錶''
嘩!!!9點鐘XD..
上MSN..冇人ON]]
睇人D BLOG //
之後SMS左陣..再訓~~
之後,,,個個都上哂..."甘點?
去李健屋企LO 0.0
去到就梗係打機LA
有::FAI.子豪.軒
打到5:45.......佢地扮我耍胡虹XD
好搞笑...不過亦好無奈''
今日你入CAMP''4日3夜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
想在BLOG內談起你..卻不知從何談起
|