From 1學生,~ ~又從0開始~

 

 
2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


畢業的心情 感動 分類: 未分類

今日考TSA既最後一日,考完中有個中一入學前測驗,我就覺得唔洗點溫。

中有3日,我地就要畢業LO。唉,我真係唔想升中學,功課雖然小,但測驗多呀,考試成兩個禮拜。

都唔知點溫,又唔可以問人,都唔知點算喔。

今次寫日記,有可能係寫比六仁既最係一段日記,同你地玩既時間,真係太太太太少喇!

你問我有邊個最唔捨得?好多都唔捨得,由其六年級下學期識果d,(打羽毛球果班人!!喂,幾時一齊打過??)

最無唔捨得既FEEL係:???

有d怕,放榜。

我睇電視,有機會再傾,拜拜!






訪客留言 (返回 momoDream 的日誌)


larissa36 於 2006-07-12 01:33 PM 發表:
星期六再打,我gei技術E次唔會差過你地gei。尤其是係肥尤魚,不過佢應該唔會去......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]