From 1學生,~ ☆~又從0開始~★
今日考TSA既最後一日,考完中有個中一入學前測驗,我就覺得唔洗點溫。
中有3日,我地就要畢業LO。唉,我真係唔想升中學,功課雖然小,但測驗多呀,考試成兩個禮拜。
都唔知點溫,又唔可以問人,都唔知點算喔。
今次寫日記,有可能係寫比六仁既最係一段日記,同你地玩既時間,真係太太太太少喇!
你問我有邊個最唔捨得?好多都唔捨得,由其六年級下學期識果d,(打羽毛球果班人!!喂,幾時一齊打過??)
最無唔捨得既FEEL係:???
有d怕,放榜。
我睇電視,有機會再傾,拜拜!