今天`
晚上的6:30`
約左我dee同學在我家樓下等`
到左7仔食野`
我食腸仔.暴力同麻油食ice-cream.shan B 食lo min`
到了7:00`
搭的到浸會大會堂`
去到還是7:15`
pai隊`
哈哈.我pai 第一`
不過係後boil票`
要係出面吹風`
等到7:45先in得`
原來後boil票好好架`
可以自己坐邊都得`
不過最後都係同返佢地坐`
坐L行`
都ok清楚`
音樂會開始啦`
有好多明星呀`
柏豪.泳兒等等等等......
陳偉霆同x易xdee舞太勁啦`
全埸都尖叫囉`
鍾嘉欣sing得好好聽呀`
最後.有江若林`
佢都好beautiful呀`
祝yes!18周年快樂`
|