今天我要為大家講解(假vista)
假vista都有分好多種
1.安一些主題到xp裹運行 (相似:(最高10分)3分) (ram:不需要(有小小就可以)) (大少:好細)
2.安一些程式到xp上,扮到vista咁,又有sidebar咁..........如下圖 (相似:9分) (ram:ok多,但小過真vista) (大小:好細)
大家知唔知點解我話仲有一分不似呢,就是alt+tab這一到啦,仲有log in果時,有一個晝面沒有vista的板本名子...
如果大家都想做到咁,就記住找我了,但最好備份左才叫我(要備入的話就備份個window啦,c:/window)
|