今日真係煩啦,上學果時囉野囉到死,又衫又什麼.........本來我們不用拿的,但今日拍照,所以就穿普通衫回校,到左數學果堂就拍,真係爽快,食完野之後就上change衫,沒有什麼事,點知冇sasa風紀在我們1n classroom 問我做咩係到,我就話我係f1囉,之後佢話,你唔係找erica咩??(綠社comittee),之後我又跑去6樓,見到joe chan果家姐,我叫佢幫我叫erica出來,佢就話佢在3/f ,又跑到3樓,見到了,佢話比我知我入了IT組的comittee,又話好多野做,明天開會,睿是咁樣.........,回家果時又是taxi,太多野囉啦,今日足足用左100$,嗚,好慘
|