| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
我愛你* |
|
2/6 ** BB"" 大衰B>3<" |
|
TODAY IS 2/6**
今天紅雨 .. 早放啊**
放學要淋雨 ,, 增加了病情啊>0<""
今天買了很多東東=3="買到我窮 ..""
今晚要問媽媽拎MONEY=3=""
天日要早早早起身**要出9龍{糖}
開房""HAHA**
BB正一糸個大衰B**
成日都蝦我 **
再蝦我就打爆你個柒頭 .. 哈哈""但我邊捨得啊=3="
P.S::;;;::
1/6 :: 夕陽
無限好=3=""
BB IS MY LG
,,ME IS BB LP
**
I LOVE BB LOVE ME**SO GD=]"
星期6終於到喇""天日同BB去睇<<海神號>>""
但我要等BB放工=/\=""NOT GD**
布布BB
::菸到爆AR""HAHA**
|
| 刊登時間︰2006-06-02 07:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
THE END**
|
|
我今日真係黎左la..
係咪好開心先
天日黎過 88~
|
網主回覆
哈哈-*我講下咋啵**
你真糸黎左=3="超開心*
閉閉* Posted at 2006-06-06 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你又黎喇 **
糸咪AR ,, 天日一定要黎啊** Posted at 2006-06-05 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
MY LOVER=3="
你黎左喇""開心死也** Posted at 2006-06-03 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YANBXD 於 2006-06-03 12:50 PM 發表:
娘子=]相公黎NA*
HAPPY吾HAPPY先?
得閒幫你留過NA-3-"
BIBI NA..娘子[[豬]]
|
網主回覆
相弓你黎喇=3="
緊糸happy啦**
閉閉喇 "" 相弓
** Posted at 2006-06-03 05:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hihi~
我又黎la~~
msn好似係你off先既= =" ...我on你又唔同我hi以為你唔得閒先唔add你= =""
我下次再黎 88~ 好悶呀
|
網主回覆
hi **
我知你黎左=0=""
sor 我msn吾知成日都冇啦啦off>/\<"
等下次..我hi你啦..haha**
閉閉**=3=" Posted at 2006-06-03 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|