今日11點幾啊茵就打電話黎
打完手機就打屋企=3=
11點幾開左電腦玩..同OME玩左一陣MSN問下佢小組有咩活動玩..8月23日有野玩啊!!
我可能會去..
同OME玩完MSN就去整野...之後出街
到左市中心...一黎我就同佢講我好肚餓=3=要去食野!!哈哈..
去左KFC到食~好好味啊..>.<..
係KFC其間....我地見到個外國人....
個時得個到有位...我地右唔知個到有冇人坐
啊茵就叫我問個個外國人..但-3-"...
我唔識英文...英文白痴一名...重叫我去問佢野=3=
我問返啊茵...我話你識講英文MA??佢只答我一句=3=
我手上拎住D野好重...-3-
之後..個個外國人唔知同左我地講左D咩咩咩-3-既英文
但我只知個句英文就係叫我地坐-3-
之後...我就坐左!!啊茵重係到...唔坐=3=
正一傻婆...哈哈之後我就叫左佢坐LA...
之後我地就坐低左食野
食完野...就行...行左一陣就同佢買書LA
行到去個間書店佢問返我話買咩書=3=
我都唔知LA...之後就打比啊雞""
點知佢訓左...我就問左佢啊哥話要買咩書..
啊茵同完佢哥傾完之後就...同我講佢哥好煩..哈哈""
買完之後就走LA...點知同我落雨-3-
右冇傘...落雨淋濕左身....返到屋企..姐就同我講今日出去食飯""
個時真係好累啊!!好想訓"
直到6點幾""我就出去食飯LA..
食左好多好野...唔記得影相-3-
而家茵就去SWING....同佢表哥表妺個D去
10點幾我就返到屋企LA...
係LA...這幾日成日肚痛啊-.-""
都唔知咩事...重有啊!!我今日見到魚旦啊>.<XD
佢柒左頭髮啊!!@@"
|