我 是 誰!!

2008 年 8 月 12 日  星期二   晴天


2008-08-12 分類: 未分類

 今日我發覺自己好唔了解自己

唔知自己係邊個~~

點先可以了解自己"係邊到先可以搵返自己返黎??

定係其實這個就是我

我是誰連自己都唔知!_!

人地會話到比我知MA??

今日早上我一起身就打機

我想.....我懶散了很多~~

日打夜打這個是我黎的MA??

回想自己而前係一個咩人

發覺自己慢慢咁大..人格就慢慢咁差

變了..真的變了"這個不是自己

出街行行可能會搵返真正的自己

我問人不了解自己算係自己MA?

佢就話當然

但對我黎講我就覺得唔係- -+


 




2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


2008-08-02 分類: 未分類

 今日我係夜晚7點幾先起身

哎呀!!做左隻豬la""訓到7點幾我都唔想起身=.=但我唔可以再咁訓la""

起左身..洗面做完野之後就玩電腦..冇咩心情打機""

日打夜打...真悶...右冇野做...

係個時我就望住個天係到諗野

諗左好多野啊!!

係到諗返起細個個時一d唔開心野

諗完老豆就返黎la""

我真想去一個好靚好靚的地方...

一個人去都無所謂嫁...

我只想去散下心咁...

係2點幾..啊雞就打電話黎..搵我傾計@@

傾左一個幾鐘就收線la

其實..我真係有好多野同啊雞講嫁...

但...唔知講唔講好""

但我會搵一日同啊雞講嫁..hehe

唔知點解我個心重係有點唔開心

搵人同我解心事@@

我想搵啊雞咋""信得過啊雞啊ma^^



 

 

 




2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


2008-08-01 分類: 未分類

 今日11點幾啊茵就打電話黎

打完手機就打屋企=3=

11點幾開左電腦玩..同OME玩左一陣MSN問下佢小組有咩活動玩..8月23日有野玩啊!!

我可能會去..

同OME玩完MSN就去整野...之後出街

到左市中心...一黎我就同佢講我好肚餓=3=要去食野!!哈哈..

去左KFC到食~好好味啊..>.<..

係KFC其間....我地見到個外國人....

個時得個到有位...我地右唔知個到有冇人坐

啊茵就叫我問個個外國人..但-3-"...

我唔識英文...英文白痴一名...重叫我去問佢野=3=

我問返啊茵...我話你識講英文MA??佢只答我一句=3=

我手上拎住D野好重...-3-

之後..個個外國人唔知同左我地講左D咩咩咩-3-既英文

但我只知個句英文就係叫我地坐-3-

之後...我就坐左!!啊茵重係到...唔坐=3=

正一傻婆...哈哈之後我就叫左佢坐LA...

之後我地就坐低左食野

食完野...就行...行左一陣就同佢買書LA

行到去個間書店佢問返我話買咩書=3=

我都唔知LA...之後就打比啊雞""

點知佢訓左...我就問左佢啊哥話要買咩書..

啊茵同完佢哥傾完之後就...同我講佢哥好煩..哈哈""

買完之後就走LA...點知同我落雨-3-

右冇傘...落雨淋濕左身....返到屋企..姐就同我講今日出去食飯""

個時真係好累啊!!好想訓"

直到6點幾""我就出去食飯LA..

食左好多好野...唔記得影相-3-

而家茵就去SWING....同佢表哥表妺個D去

10點幾我就返到屋企LA...

係LA...這幾日成日肚痛啊-.-""

都唔知咩事...重有啊!!我今日見到魚旦啊>.<XD

佢柒左頭髮啊!!@@"





 






 

 



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »