|
好煩... |
好煩牙...
煩咩....咪又係煩錢
煩煩煩煩煩啦
就換季....又要洗錢
煩死喇
[ 豬may ]要儲錢!!!
|
|
刊登時間︰2006-11-22 10:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
好攰~ |
今日唔知點解....
成日都好眼訓
上堂都係
好耐冇試過咁...
想訓...又冇得訓...好辛苦 =M=
放學....大雨到牙媽都唔認得= ="
返到家家變左"落湯 may"了 |
|
刊登時間︰2006-11-21 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
沒有天份嘅我!! |
今日放學我就去左家政室車野
車完就俾miss睇
佢話...lee個公仔係咩....佢又攞住我件作品周圍問人知唔知lee個係咩....
個個都話唔知....
我一早都知 may係咩都冇天份!!
做咩都冇人識欣賞 =__=
而家好悲....好灰 |
|
刊登時間︰2006-11-20 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 81 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|