|
好野~~ |
各位兄弟姐妹們~
有件好野講~就係我返埋今日今個暑假就唔駛補課喇~happy happy
今日我同"嘉敏"一齊返學~~行行吓落雨~佢冇攞姐~好彩~
我叻女 ~攞左把姐~咁就唔駛做"落湯雞"~
補完課咪返屋企~
返到去~我爸B~同我2哥出去買"Sony Ericsson"最新個部電話~
好靚牙~~
我個部壞左~遲d我有部w550i用~
又睇<愛情魔髮師>但係又係睇左一集~
"小貝"好慘牙 聽日再煲埋未睇完個d先~
聽日可能我去"元朗"到買鞋~
一係買"All star"~一係就"Puma"
仲買多對拖~我睇過喇~lee兩對鞋起碼買500~~600蚊
|
|
刊登時間︰2006-08-04 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
大風大雨 |
今日我7點45起身~
我去toilet~我想關門個時~就"嘭"一聲~
嚇到我成個醒哂
事關我toilet個窗開左~又風咁大風喎~
之後~就諗住換衫返學個時~我媽子話"咁大風又大雨,唔好返喇"
之後媽子就打返學校~個時可能太早~8:00鐘嘛
學校冇人聽電話~
之後牙哥出左去返工~過左10幾分鐘後~牙哥打電話返黎~話唔記得攞銀包~
我牙媽就即刻換衫出左去攞銀包俾哥哥~
我就睇電視啦~睇睇睇睇~睇到差唔多成9:00~我媽子先返 ~我就即刻叫佢打去學校~
之後就搞掂左喇~我見咁早起左身~又訓唔著~咪玩電腦囉~
玩玩玩玩玩玩~玩到1:00左右食飯飯~
之後"hail"左陣 ~睇左陣tv~
之後見冇乜野做~又睇<愛情魔髮師>喇~
事關我仲差幾集就睇哂~咪睇埋囉~今日正係煲左一集~
煲完同媽子~哥子~出街街~~
哇哇~好好好大風~哇~成身溼哂
|
|
刊登時間︰2006-08-03 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
好搞笑唷~ |
今日我7點45左右起左身~因為我驚又唔記得起身而唔返~
我地上數學個時~牙sir有牙sir~~我地有我地玩~
上中文堂~又係大肚miss~help ~堂堂都有文作~平時返學都冇咁啦~
我琴日冇返我唔乜事啦~~但係次次上親佢D堂~一一一定係遲放~
次次都係單數d fd放左先~唔制牙 ~
放左學~我同"細"~"琳琳張"~"飛飛"個d去左M記食~
食食吓check吓電話~完來有人打過黎~我唔知道~
食食吓~"李倩"and"飯飯"都黎左~
我食咁耐~~笑足咁耐~
因為我地係到係吓~玩吓~講吓笑咁~
笑足全程~差D連牙"較"都笑甩喇 ~kaka
放左咁耐暑假~日日都係屋企係飯~又係得自己一個食喎~再唔係咪又係同屋企人食~
始終都係同一大班fd食飯好玩D~~又好笑~好玩得~
食完就返左屋企嚕~
唔知~係我變左~定係你變左呢
係咪你已經學壞左呢?我唔知~我只知道我仲當你係fd~咁你呢? |
|
刊登時間︰2006-08-02 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 81 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|