|
^^ |
今日12:00幾左右
小旋佢打俾我
佢問我係咪出去~
咁我問返佢~
你唔係喺荃灣咩
佢話~琴晚~d小學fd打俾佢話諗住今日返去深圳玩
點知今朝有個話唔返得~
so佢地聽日風先返去玩
咁佢都返左黎~
咁我咪同咗佢去元朗囉~
去到個時~就周圍行
行行行~行到去睇緊野個時~
牙敏佢打俾我~
佢諗住叫我去佢屋企樓下到~唔知做咩
但係我個時我都係元朗喇~
再之後~
我睇緊袋袋~
牙敏又打黎~
問~我聽日同唔同得佢去上水喎~
我本來都唔係咁想~
但係算啦~
我都得閒~
咁應成左囉~
又行行行~行到5:30到~
我地兩個去左吉野家食飯
食完之後~又行一陣
行到7:00幾就搭車返屋企~
|
|
刊登時間︰2006-04-14 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
哇••• |
今朝起身
岩岩好7:15
即刻去換3
搞掂就出去返學
今日雖然係熱
但係熱得黎都幾大風
今日P.E堂又係打(男)球
miss叫我地(全)吓波咁啦
係幾分鐘入面都俾(男)球凸2次腳

lunch又係去打波
唔知係咪大風關係
今日都冇咩心機打

第9節~
數學test

有9題~做個陣時我都驚驚地

因為lee幾課我都係ma ma地識啦

又唔係溫得咁熟喎

做完之後~吳sir就寫咗個答案出黎
頭個5題我都好似哂

但係步驟到就有可能會扣咗D分掛

之後個兩題都錯咗~

而畫圖個幾題都應該岩

我估~lee個test都應該合格

|
|
刊登時間︰2006-04-10 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
無聊 |
今朝我訓到9:00幾先起身~
食咗個包~就睇電視
睇到成12:00幾就玩電腦
電一陣又睇一陣電視
到咗5:00幾我就話肚餓
我老母又話lee樣個樣
我牙哥佢整咗野食
整好咗問我食唔食
我話唔食~去玩電腦
之後我老母又係到嘈
話:整好又唔食~都唔我(髮)咩脾氣
係到話話話~都白痴嫁
又話我成撚日係到鬧我老豆
又話我e樣個樣~
成撚日都係咁~正係話我1個~又唔見佢話我3個牙哥
又話我唔曬3~話我正係喺到睇電視~車~咁又唔話我牙哥
佢地咪又係正係喺到打機~正係話我一個
又話我唔知讀埋D咩學校
關佢撚事咩
咩學校~咪Band 2學校囉.
你估我好想留係屋企咩
有錢嘅話我都唔會留係到
我D牙哥成撚日都唔俾我玩電腦
坐喺屋企~我老母又話我唔做家務
如果我有錢~我日日出去玩tim啦
我一定死都唔痴家tim牙
有得俾我簡嘅話
我一定簡搬出去住
唔駛煩牙

|
|
刊登時間︰2006-04-09 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 81 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|