琴日上早讀果時,黃哥無啦啦講野,我就心諗應該又係講朗誦d野啦 一聽佢講,真係無估錯... 之後佢就公報成D成績啦,我係到諗,會唔會有鬼拎獎呢,話曬都練左好耐啦 一直等佢講,點知佢講都初中就話無... 我O曬咀,練左咁耐竟然連一個獎都無.... 好唔低啊.....