今日打完第2場比賽啦,得分係34:9,雖然得分很高,但係都好唔開心 原因就係琴日果場輸左比高3b,只係一球,就係輸1球就要我地出局 雖然琴日係有d打得唔好,但係高3比我地早成半個月知到比賽 我地就考完試就通知,仲要得4日,點練啊 而家只可以希望聽日高1a打嬴高3b啦